FANDOM

Nico Yazawa
Love Live! infobox - Yazawa Nico
Kanji 矢澤にこ
Romaji Yazawa Nico
Dane
Wiek 17
Płeć Kobieta
Urodziny 22 lipca
Zawód Idolka
Była przewodnicząca Klubu Badań Idolek
Asystentka przy projektowaniu kostiumów µ's
Grupa Krwi A
Wzrost 154cm
Three Sizes B 74 (właściwie 71)[1], W 57, H 79
Ulubione jedzenie Słodycze
Nielubiane jedzenie Ostre jedzenie
Punkt uroku Jasna skóra[2]
Media
Debiut 1 odcinek
Seiyuu
Kanji 徳井青空
Romaji Tokui Sora

Nico Yazawa to jedna z dziewięciu głównych bohaterek w Love Live! School Idol Project oraz uczennica klasy trzeciej w Liceum Otonokizaka. Jej przewodnim kolorem jest róż. Przynależy również do BiBi, mini-formacji idolek, razem z Maki Nishikino i Eli Ayase.

HistoriaEdytuj

Będąc w pierwszej klasie liceum, Nico wraz z koleżankami założyła zespół idolek, jednak jej marzenie o zostaniu artystką tak je przytłoczyło, że wszystkie po jakimś czasie zrezygnowały, zostawiając dziewczynę samą.[3] Nico posiada trójkę młodszego rodzeństwa: siostry Cocoro, Cocoę i brata Cotaro.[4]

OsobowośćEdytuj

Kiedy nie przybiera wymyślonej przez siebie postawy "uroczej idolki", Nico jest zazwyczaj postacią ze słabymi nerwami. Ma wysokie mniemanie o sobie, czym irytuje resztę członkiń µ's. Często okazuje brak cierpliwości oraz zdenerwowanie bezmyślnymi poczynaniami swoich przyjaciółek, choć jej samej zdarza się działać zbyt pochopnie. Jednak pomimo takiego charakteru jest dość altruistyczna i troskliwa względem rodzeństwa, czy przyjaciół.

Wygląd Edytuj

Nico jak na 3 klasistkę ma bardzo drobną posturę. Dziewczyna ma jasną skórę i duże różowe oczy. Ma czarne, proste włosy które zazwyczaj upina różowymi kokardkami w dwa, wysokie kucyki. Zazwyczaj ubiera się w mundurek swojej szkoły oraz różowy sweterek.

Odniesienia Edytuj

  1. Love Live! School idol diary ~Yazawa Nico~ Chapter 1: Szablon:Nihongo
  2. Love Live! First Fan Book
  3. Love Live! School Idol Prject: 5 odcinek "Nico Atakuje!"
  4. Love Live! School Idol Project: 2 sezon, 4 odcinek